Post Terkini

Thursday, October 22, 2009

Mulanye...

Mulanye..
Aku x berminat pun nak berblog2 ni... tp En Khairul meminta bantuan ku utk meng'sign up' kan blognyer... So aku ikut kan jer dan menulis post pertama sebelum di edit oleh en Khairul
Mulanye..
Setelah membuka akaun utk En Khairul, aku terpikir satu idea.. Oleh kerana kami berjauhan, adalah baiknye andai kami membuat blog ni hanya utk kami berdua saje dgn harapan xdpt di google oleh sesiapa.. Jadinye segala perasaan kami semasa tidak bersama blh diluahkan di sini agar sng utk kami tersenyum sendirian..
Mulanye..
Aku ingat aku mmg tiada akaun blogger..ttp rupa2 aku telah pun buka akaun ketika study..Cuma tidak pernah di update sedikit pun...

Makanye..
Aku memulakan langkah pertama dengan membuka akaun blogger.. Permulaan post tentang perasaanku terhadap En Khairul ketika berjauhan..
Makanye..
Perasaan ketika itu adalah sgt berbunga2 sbb dpt membaca dairi kami secara online..

Kesudahannya..
Blog ini tidak lg menjadi privasi kami krn telah berjaya dijumpa oleh kembarku..
Blog ini juga telah membuat ku menjadi pembaca setia kepada Pn Fashya, Pn Anne, dan Cik Ain
Blog ini menjadi bacaan umum utk sesiapa yg sudi..
En Khairul pula semakin malas utk meng'update' blog beliau...Tension sungguh i tauuu...

Sekian untuk entry kali ini..

3 comments:

haswani said...

Aku akn mjadi next follower

ღnFashyaღ said...

hehehe....kantoi!!

aizyan said...

fashya : tu le pasal2.. konon2 nk buat bacaan kami ber2 jek..hampeh x jadi..hehehe