Post Terkini

Friday, November 6, 2009

1..Alhamdullilah 2..xde rezeki

Alhamdulillah..akhirnye walaupun keyakinan hanya setakat 40% akhirnye lepas gak aku test jpj dengan hanya sekali ambil..hehehe..Punyelah x lalu mkn smlm sbb takut nk amik test ri ni...dan inilah hasilnye..yess aku lulus..
mula2 test kat jln raya.part ni la yang langsung aku x confident..just 40% only .. B4 nama dipanggil sgt2 berdoa dpt examiner yg baik hati.. mula2 masuk kete buat 7 olah gerak n memulakan perjalanan seprti biasa sehinggalah nak smpai ke lampu isyarat.. Tekan clutch nak masuk gear 2 x lepas2..sudah, dlm hati dh pk fail..tp buat muka confident jerk..heheh.. brek pun org jpj yg tekan..hehe tp aku buat x pasan n konon2 tekan brek la..lepas traffic light cm biase bw kete..keadaan masih senyap jerk.. then member dia tpon pastu lepas habis call br la dia stat borak.. heheh tang ni la yg best sket..tanye aku dh kawen blum..so apa lagi cite la dh kawen tp dok asing2..dia tanye sbb ape.. ckp sbb xpandai bw kete nanti xde org nak anto g keje... (
aku rasa sbb ni di pass kan aku kot)..
nape aku ckp gtu?? sbb masa otw nak balik ke AMSA punyela enjin aku mengaum..lama plak tu..sekali tgk rupa2nye aku aku x masuk gear 2 daa....tp masa tu mmg dah rase cm x pass kot..alih2 bila sampai AMSA tgk slip dpt 16/20..huhu lulus takut hidung.. tp no worry la..yg penting dh lulus x payah nk ngadap muka pakcik yg ngajo aku tu..
bhgn seterusnya naik bukit..heheh yg ni mmg aku terer sket..masa practice jrg sgt kantoi..so of coz la lepas.. tp masa side parking tu pas dh masuk parking, apa lg angkat hand break, free gear, bunyi hon angkat tangan..tp nampak org JPJ tu dtg kt aku suh kuar..perghh masa tu ingat dh gagal.. tp ...
JPJ : yang awak kuar tu apahal
aku : abis, dh cik suh kuar
JPJ : sy suruh awak angkat handbreak, bkn kuar
aku : laa, mana tau dgr cm suh kuar..
JPJ : dh masuk balik stat kete...

fuhhh..sungguh lega pas tu.hehehe akhir sekali selepas 3 pepenjuru aku telahpun lulus...
*** peraturan br, masa buat kat litar pun kna pakai seat belt..tp masa naik bukit aku blh plak terlupa pakai..
apalg b4 masuk parking terus paki seatbelt..hehe sib baik masa tu ngah tunggu turn parking n org jpj tu
ngah busy duk tgk kete org lain... legaaaaaaaaa

_____________________________________________________________________________________

haa yang kt bwh ni, x pyhla cite panjang2 kan.. korg dh paham kan??? maksudnye tahun depan aku masih bergelar weekend housewife le gamaknye... xpe cuba lg tahun depan..chaiyo' chaiyo'


Semakan Status Permohonan Pertukaran Guru Terlatih Antara
Negeri bagi Sekolah Rendah dan Menengah

No. KP : 840703055342
MUZAIYANAH BINTI SAMILAN
Bagi Sesi : DISEMBER 2009



Permohonan pertukaran ke W. Persekutuan Putrajaya tidak diluluskan.
Surat kelulusan rasmi akan dihantar melalui Jabatan Pelajaran Negeri
.


No comments: