Post Terkini

Friday, December 4, 2009

Kesian kat aku....

Knp kesian??? Sbb segala planning utk bercuti2 dengan en suami cancel...mau x tertekan aku..huhu nangis smpi 2 hari majuk ngan en suami...fikiran pun dh x waras...tp skrg emosi dah stabil sbb tu dpt tulis kat blog ni dan ayat dapat ditapis dengan jayanya..kalola aku tulis dalam keadaan marah, kecewa ngan sedih mesti benda2 x sepatutnya aku tulis.yela masa tula waktu terbaik utk setan menghasut... dan disebabkan planning utk bercuti x menjadi so mlm td aku ajak en suamiku utk teman aku shopping..yela sakit hati punya pasal baik aku abiskan je budget utk ke sabah.(semalam emosi masih lum stabil sepenuhnye)..tp hati masih x puas lagi..kalo blh sume yg ade kat giant tu aku nk borong dr brg dapur smpila ke body care.. hmm xpela tunggu gaji bulan 12 plak..budget utk kali ni xleh habiskan terus sbb en suami janji nak bw bercuti kat tempat lain plak..ok wait n see...aku nk tgk dia kotakan janji ke tidak... huhu tp sbnrnye bkn salah dia pun..dia cancel pun sbb kna g outstation ke thailand..kang kalo ikutkan sgt majuk aku, takut plak bos dh ilang kepercayaan kat dia..tp biasela, sbb planning dh elok2 n tiket flight pun disponsor adik aku so kesedihan tu sgtla terasa ( plus this is our 1st honeymoon)..kalo aku pegi sorg2 pun blh gak sbb twin n along aku pun g gak dgn couple msg2..tp cm x best plak nanti bila en suami dh balik sini, aku plak xde kat dia..dh la kami ni pasangan PJJ..even aku cuti sekolah pun ade hari2 tertentu kna jaga SPM.. kan x best tu..tambahan lagi waktu tu adalah masa terbaik utk kami bersama..mau tak meraung aku smpi 2 hari..
tp xpe..sbnrnye ade peluang gak utk aku.sbb en suami dh janji nk g perak majlis kawen syikin 19 dis ni..hehe kalo x, bersungguh dia xnak pegi sbb mase tu dia dh stat kelas balik..huhu ayg xkira, abg kna gak teman ayg g perak..hehe utk isteri apa salah berkorban sekali sekala kan..

**out of topic..
mlm ni nk balik serting ngan my twin..esok pagi kami nk gerak ke segamat plak tgk majlis kawen baie. .ex-clasmate mase kat sts...hmm kawan2 dh beratur membina keluarga..bila plak aku nk menambah ahli baru ni ekk..sape tau?? Hmm sesungguhnya Allah lebih mengetahui..x sabar rasanye..

2 comments:

ღnFashyaღ said...

samela....agak kecewa bile en suami xdapat penuhi kehendak percutian kite, padahal kite dah sungguh2 nak pegikan...

eh!!baie kawen minggu ni ek....alamak, cemane leh lupe nih!!

aizyan said...

itula...sedih sgt2.. tp nk buat mcmmana..dia bknnye sengaja, kite je yg terlebih sensitif kan..

aahh baie kawen..aku g ritu ngan yuzai