Post Terkini

Monday, January 4, 2010

I'm tired

Sgt sgt sgt sgtla penatnye...dr pg x duduk2.. lani brlah dapat merehatkan bdn.. hmm sesi persekolahan dh pun bermula..Hmm dh dptpun anak2 murid yg aku jaga. Alhamdulillah rase2nye setakat mengajar diorg sblm ni mmg xde masalah pun.. semuanye budak baik..tp x taula kalo tahun ni diorg anggap diri dah besar dan mula tunjuk lagak..hehe tp hopefully sumenye baik2 belaka..
Apapun yg x bestnye bila studentku thn lepas nk pindah sekolah.. Ok itu x kisahla kan. tp masalahnye dia nk suh siapkan segala dokumen2 dia dan dan tu jugak.. Mau x bengang aku..Last2 burn je 2 kelas yg sepatutnye aku kena masuk..Maknye pun satu.. Time nila br terhegeh2 nk jumpa tp bila kite panggil mesyuarat, amik report card anak haram dia nk datang..Dhla setiap dokumen cikgu lain2 yg pegang.. Mau aku round satu sekolah cari cikgu2 yg terbabit.. Tak tension ke tu.. Soriyela pn, kalo saya terjeling ke atau tertinggi suara..dh awak pun xnk phm situasi saya sape suruh.. huhu tp sib baikla cepat tersedar dan dpt mengawal perasaan..
Lagi haru bila markaf final exam diorg cikgu english diorg x key in dalam SAP.. Kite juga yg kna jawab..tension2.. tp xela, atleast skrg dh settle dh..tinggal bp dokumen yg akan dipos kepada pelajar tu..

Selamat tahun baru...

No comments: