Post Terkini

Tuesday, August 17, 2010

Seminggu sudah..Alhamdulillah

wahhh pejam celik pejam celik genap seminggu dah kite berpuasa..so puasa berbaki 3 minggu je lagi..sekejap je ekk. dan sesi persekolahan ada lagi kurang 3 minggu je..heheh part ni yg seronok..dapat bercuti 2 minggu..x sabar nye nak balik kampung..hmm dan rasanya puasa tahun ni lebih bermakna..dunno why..

oppss ttg makan plak..heheh ini dia menu saya

Ramadan 5 : bihun soto
Ramadan 6 : fried pasta..ditambah menu dr pasar-bubur lambuk, pulut panggang
Ramadan 7 : sambal bilis dgn petai, gulai tempoyak, kari ayam, n telur dadar..puding jagung..hmm hasil tgn saya hanyalah telur dadar..yg lain beli je disebabkan keluar dr sekolah lbh kurang 6.15 coz hujan yg agak lebat..
Ramadan 8 : kalo esok saya balik awal saya akan masak menu yang saya masak hari ni kalo x ujan lebat..iaitu sambal udang/tomyam seafood plus sayur campur..itu saja...

hari jumaat ni my dad ngan along n k.lang myb mahu berbuka dirumah..so sdg berpk2 menu apa yang sedap...hmmmm yg penting saya mau ikan siakap masak ...... apa2 saja..

*****dalam debaran menantikan sesuatu keputusan yang amat mengujakan. seperti menanti result final exam.saya belum mampu untuk belajar lagi*****

2 comments:

erin said...

cane nak buat signature..kita dah buat dah tp x leh pun post kat blog..

aizyan said...

erin: ko amik kod dia pastu paste kat blog ko..cm akak, akak paste kat word dulu pastu next time leh pakai balik...tp kalo ko tanye prosedur nk buat akak x ingat ler..sory ye dik