Post Terkini

Monday, December 20, 2010

Cameron lagi

aishhh dah elok2 aku draft td..tetiba hilang plak.. terpaksa la menaip balik..

hmm skrg dah kat Cameron Highlands.. buat apa lagi kalo x bercuti.. jalan2 dengan family abg Man.. kali ni kitorg sewa apartment dekat Puncak Arabella.. RM280 pernight.. rasanye berbaloi kot dengan facilities yg disediakan.. owhh apartment ni kepunyaan mertua member saya masa kat USM.. owhh kenapa saya kata berbaloi?? sbb yg pertama2 sekali.. dia sediakan kelengkapan utk memasak.. dapur gas, cerek, periuk nasi, cooking stuff hmm pendek kata segala mcm berkaitan masak memasakla.. iyela, sblm ni kalo sewa apartment diorg just sediakan yg basic je..kettle ngan fridge.. manala ada bende2 ni semua.. tp kali ni mmg best.. walaupun xla selengkao yg ada kat rumah kita tu..tp kira okla kan.. bilik x payah cakapla..mmg dah ok walau x sehebat bilik2 hotel.. tp tetap sehebat bilik kat rumah sendiri.. org kata apa, yg penting tilam yg empuk.tul tak??

keseluruhannya saya kira okla kat sini.. x bolehla nak anggap perfect sgt tp amat berbaloi la.. lagi2 kalo bercuti bersama2 family.. saya rasa 3-4 family boleh muat la kat sini..depends pada bilangan anggota.. so ada yg berminat tak?? especially yg suka main masak2 waktu bercuti.. kalo ada nanti saya bg contact number ye..

so esok kami akan berjalan2 after bekfes..hmm leh la bergambar sakan..hehehe dtg sini utk kali kedua dah x excited sgt.. cuma lebih nak bergambar je. ok nantikan entry seterusnya..

***bertuah betul dapat biras yg rajin memasak..dapatla memanaskan badan ngan kari ayam n sayur kobis..esok nasi lemak plak..mmg sedap..kredit to KakNor..saya hanya membantu sahaja***