Post Terkini

Monday, December 27, 2010

Kenny Rogers

(pic ihsan Google)

Akhirnya..setelah 3 tahun ..yea 3 tahun barulah kami menjejakkan kaki ke Kenny Rogers Roaster.. lamanye.. mengikut sejarah inilah destinasi utama kami masa bercinta dulu.. bukanlah makan hari2.. tp boleh dikatakan sebulan sekali mengadap ke sini.. smpai saya ada rasa sket muak la..tp masa tu en pakwe suka sgt makan dekat sini..lgpun dia kata sekali sekala je..apa salah nye.. for me masa tu masih lg bergelar student so rasa segan pun ada je bila dia blanje.. sebagai ganti saya akan belanja dia every sem masa mula2 dapat PTPTN.. Pendek kata masa tengah2 dating dulu kitorg selalu lepak jauh2 je..pg2 kuar around kul 10am g KL.. then beratur la naik komuter.. g tengok wayang kat Times Square, makan selalunya kat Kenny Rogers.. gigih sungguh la dulu.. tp bkn sbb apapun..iyela, en pakwe masa tu gila komputer.. so dia selalu ajak g Low Yat.. x kisah la beli atau tidak..yg penting dia dapat tgk the latest update ttg dunia IT ni.. pastu baru la kitorg singgah Times Square..~~~~panjang plak citenye ye

Tp bila kitorg dah bertunang sume tu dah dilupakan.. aktiviti kitorg pun kalo kuar adalah g lunch, jln2 pusing Shah Alam pastu balik..setiap minggu pun camtu.. tp saya x kisah la..sebab dia pun nak kumpul duit kawen.. saya plak baru abis degree..kami tunang 26 mei 2007..so kira setengah tahun gak la aktiviti kitorg camtu je.. xdela nk berjimba2 smpi ke KL bagai. Diapun selalunya lepas jumpa saya mesti buat OT. kalo x jumpa lagila, sabtu ahad dia pulun.. s0 starting Januari 2008 saya smbg blajar kat USM.. masa tu confirm2 la en Tunang banyak free.. lg banyak dia OT.. tp itu cerita dulu..~~~opss melalut la plak.

so bersaksikan IOI Mall Puchong akhirnye kitorg melangkah jugak ke Kenny Rogers selang sehari anniversary kitorg.. kiranye rezeki ulang tahun dapatla menyambut kat sini.. encik suami siap cakap lg "lepas ni xde la dgr ayang cakap dah lama kite x makan kenny rogers" hehehe.. bkn x mampu tp sekadar nk berjimat..

en suami punya
ini saya yang punya
lemon tea ice utk en suami
yang ini confirm2 la saya yg punya

kalo ikutkan logiknye mmg la bila dah berdua pendapatan kita akan bertambah..tp bila dikaji2 masa membujang tu la lg jimat..iyela, sewa rumah boleh pecah sampai 7 org..mkn ikut suka hati je.. mkn maggi pun xpe..brg dapur x perlu beli..perabot segala bagai x payah nak pikir langsung.. kalo setakat fikirkan future just saving utk kawen je.. tp bila dh kawen ni nk x nk kite mmg akan berjimat.. n secara x langsung kita akan berpikir2 bila nk beli sesuatu.. betul tak?? rasa2nye ramai yg setuju kot

No comments: