Post Terkini

Wednesday, December 22, 2010

Saya sgt jeles okkkkkk

Hari tu en suami mimpi
Mimpi pasal artis
artis tu plak fashya sandha..
Cehhh mmg sgt2 jeles..
knp ntah mengada2 mimpi fasha sandha
terus2 saya serang en suami..
tp dia tergelak2 je..
dia kata manala dia tau..dah nak mimpi kan..

huhu tp tetap jeles tau..
saya siap cakap lg..
knp x mimpi siti nurhaliza
ntahle..kalo ct saya rasa kurang sket nak jeles
maybe sbb dia bersopan kot
tambah2 lg dah kawen

ini tak..ntah apa dia pikir smpi mimpi si fasha
x suka tau..
hehe terasa seperti saingan plak..
saya siap cakap lagi ngan en suami..
mentang2 la si fasha seksi mengada2 mimpi kan dia..
hahaha..tp serius smpi skrg sy masih jeles..
kalo en suami baca ni mesti dia gelak besar2..
benci betul..

kesimpulannya..saya mmg jeles ok..noktah..titik

2 comments:

ღnFashyaღ said...

oit macik...ko eja nama fashya sandha tu macam eja nama aku..yang 1st tu..hohoho...

aizyan said...

hahaha..sorryla..selalu tgk nama ko tertulis la ejaan salah.