Post Terkini

Tuesday, June 28, 2011

PERSONA TRADING : My First Contest

Salam... saya telah ditag oleh Sheila untuk menjoinkan diri dalam contest yang paling menarik dan lumayan.. Thanks Sheila sebab tagged saya :) Pada sesiapa yang nak join contest boleh la klik sini ye untuk dapat informasi yang lebih tepat.


  • Meletakkan header di dalam entry ku : DONE
  • Perkara kedua yang harus dilakukan ialah menjadi follower PERSONA TRADING - DONE
  • Menjawab soalan...

a) Pernahkah anda dengar dan menggunakan produk Imtiyaaz? Secara jujur saya tidak pernah mendengar atau mengetahui mengenai produk Imtiyaaz.. Ini adalah pertama kali saya mengetahuinya setelah di tagged oleh Pn Sheila.

b) Adakah anda menggunakan penapis air di rumah?Jika ya, jenama apa?
Tidak..saya tidak menggunakan sebarang penapis air di rumah :(

c) Jika anda mengetahui tentang kebaikan penapis air untuk keluarga anda dan kami pula menawarkan penapis airdengan harga promosi, adakah anda berminat untuk membelinya?
Sangat berminattttt... Tapi haruslah bergantung kepada keadaan kewangan semasa.. Jika ada ansuran bulanan lagi best kot.hehehe

  • Seterusnya haruslah tag dua orang untuk join this contest. So Untuk contest ini, saya tagged my sis yuzai dan juga my friend anne.. DONE
  • Tinggalkan entry di link komen.. DONE

No comments: