Post Terkini

Monday, June 4, 2012

catalyst virgin coconut oil

Terus terang saya kata, mula amalkan vco ni sebab ada dinyatakan salah satu khasiatnya ialah meningkatkan kesuburan..iyela manala tau lepas ni rezeki saya plak kan.. Tetapi nak dijadikan cerita... Saya telah mengalami batuk yang sangat panjang.. Xsilap selepas balik dari cameron higland waktu cuti tahun baru cina awal tahun haritu.. Maknanya sehingga bulan 4 saya masih mengalami batuk yang teruk.. Batuk yang seperti nak keluar isi perut.. Tp setelah hampir sebotol saya amalkan vco ni baru terperasan batuk saya dah hilang..setiap bulan saya dah x ada terkena batuk yang berpanjangan lagi.. Alhamdulillah.. Walaupun my twin kata selera makan dia berkurang dan boleh tahan lapar, jujur saya kata saya tak rasa kesannya disitu.. Dengan khasiatnya yang begitu banyak, saya rasa x semua akan dapt keseluruhan khasiat..mungkin bergantung kepada berapa botol yang telah diamalkan. ? Tp alhamdulillah setidak2nya saya dah dapat juga tempias kesannya.. Pertama of coz dengan kesembuhan batuk saya secara total dan kedua parut saya sewaktu czer buang endometriosis semakin cantik.. Dan memandangkan skrg kanser adalah pembunuh utama, saya rasa akan mengekalkan vco ni sbg suppliment untuk mencegah kanser:-).. So kepada kengkawan yang nak cuba, bolehla cuba produk ni.. Berbaloi2.. Tp jgnla mengharap kesan serta merta je.. Just relaks je.. Tau2, u all akan kata, eh rasanya dulu bukan macam ni, skrg dah makin elok plak...
So kalau korang nak order sila cari di idealistarfunz beauty di facebook ye.. Rm39.90.. 60 kapsul kalau x silap:-)

No comments: