Post Terkini

Thursday, January 30, 2014

hikmah di sebalik kejadian

post smlm aku ada gtau tentang injection lucrin yang dr bagi kan.. itu maknanye aku x akan didatangani period untuk jangka masa lebih kurang 5 bulan.. kesannya?? kite ambil dr sudut positif ye.. oleh kerana lucrin nanti, maknanya aku akan berehat dari aktiviti ttc.. Alhamdulillah Allah mudahkan perjalanan hambanya.. InsyaAllah kalau xde aral melintang dapatlah mengerjakan umrah dengan both of my parents.

see cantik kan perancangan Allah.. InsyaAllah kalau kite fikir positif hasilnye positif..  keinginan memiliki zuriat tetap kuat.. tp kita x tau kan perancangan yang Maha Merancang.. sebab Dia adalah sebaik-baik perancang.. sebelum ni risau jugak, kot2 buat iui dan disahkan positive mcm mana nak ke sana kan.. Tp Allah maha mengetahui.. Dia tahu apa yg terbaik untuk aku dan suami.

InsyaAllah akhirannya pasti memuaskan.. Doakan yang baik2 untuk aku ye.. peace :)

2 comments:

Phy said...

Salam sis. Sy sgt kagum dengan sis sebab mampu berfikiran positive dan berbaik sangka pada Allah SWT di masa2 menhadapi dugaan. Bnyak org yg pasti da give up dan murung jika perkara ni berlaku pada mereka. Semoga ia menjadi contoh kepad aorang2 sekeliling sis dan juga pembaca blog sis. Know that you have inspired me today.. ^^

muzai said...

Tq.. Dugaan2 lepas mematangkan emosi kot phoebe.. hehehe..