Post Terkini

Friday, March 28, 2014

Kambing bakar

Nyum nyum nyummmm..  Tergoda tak?? Tergoda tak?? Tak langsung??? Huhh lantak pi la.. yang penting bila aku tengok pic ni jer aku mmg kecur air liur terus..


kambing bakar, sedap 


Sebab pada aku dia sangat superbbb.. Kalau sesape yang tahu, aku memang x makan kambing..Sangat2 x suka, offer la banyak mana pun.. sedap mana pun bagi korang memang aku jarang nak sentuh.. Kalau sentuh gak, akan buwekkkk je la.. Tapi yang ni lain dari yang lain.. Mula2 tu jual mahal gak ngan laki aku, tp sebab macam menarik je tengok.. Try makan sikit.. Ambil part yang paling garing.. Eh eh sedap plak.. try ambil lagi.. ambil lagi ambil lagi.. Memang sedap.. Ceh kengkonon masa tu ingat dah mengidam la kot sebab tu suka kambing.. tapi nan hadoooo.. hahaha..

So lepas tu kalau g sana mesti aku suruh laki aku order... Sampaikan sblm nk serah kat hospital pun aku nak singgah makan kambing bakar dulu.. Setakat member2 n adik beradik yang aku bawa sini sume kata sedap.. Ada yang sanggup nak dtg dari jauh semata-mata  makan kambing ni je.. Cuma ada sorang kawan aku la kata x suka sebab garing.. Huhu.. yang ini aku kena gtau gak.. kang kalau korang datang x ikut selera kata aku tipu kau pulak..

Pada aku, aku suka yang macam ni.. Apa diorang kata well done eh?? Ntah aku pun x tau.. tapi ada gak yang juicy je aku makan.. maybe tengok part mana yang dia potong kot.. Kalau kat luar mmg garing la kan.. Tapi seriously yang ni memang terbaik.. Bagi aku la.. Sebab aku boleh makan berkali2.. Harga pun not bad.. Maybe rm12-rm18 kot... not so sure.. sebab selalu laki aku je yang order.. aku tukang makan je.. Hehe.. So kalau korang teringin ke bolehlah jengah RESTORAN NORHAIDAH sebelah SALAM seksyen 19, Shah Alam .. kalau yang dah biasa  seksyen 19 ni tapi x tau kat mana, asal nama restoran dulu namanya restoran maisha.. Yang ni aku confirm semua tahu kan.. Ok daaa