Post Terkini

Wednesday, September 17, 2014

Merdekaraya punya cerita

Punya lama cerita, baru hari ni mampu untuk aku mengarang.. Untuk menambah koleksi cerita dalam blog, gigih menggodek photo gallery.. dan inilah hasil tangkapan aku.. Yeayyyyy.. ada bahan nak menulis karya .. 

Alkisah kejadian 23 Ogos.. mujur ada tarikh kat gallery sambutan merdeka raya peringkat sekolah sesi petang.. Punya gigih org kuat sekolah, Kak ayu promote ngan budak2.. Dia tu memang, bab mengayat memang secara paksa rela diserahkan pada dia.. Ayat manis punya bagi kat dia. Dulu ada regu dia, Kak Suria.. Tp sejak kak su pindah sekolah terpaksalah kak ayu perah keringat sorang-sorang.. Nak harap kengkawan lain akula tu memang ke laut la masing-masing..

Ok, x mau cite panjang.. jom layan picture..
Budak2 berbaju raya.. Serius cakap, mostly aku kena tengok 7-8 kali baru cam.. Sebabnya bermekap bagai macam retis, mmg x kenal la cikgunye ni..

Yang ni antara pelajar sedap mata memandang.. Sopan santun gitu

Juadah untuk cikgu.. Kebulur wehh.. Masa ni dari pagi aku datang sekolah.. Pagi meeting dniners, petang jamuan plak.. Pastu nak gerak plak tengok abang aku konvo.. 

Kek sempena merdeka raya
Adik-adik kesayangan.. Haha adik okies.. bukan anak..
dengan tuan tanah.. masa ni kalau boleh nak bergambar satu kelas.. Tp encik suami dah sampai.. so mana yang ada je la..
Then terus shot g pwtc..  wani n wan ikut sekali.. sekali, ambik ko.. sedondon aku ngan adik aku.. memang sehati sejiwa betul la akak adik ni.. ok full stop.. next entry

5 comments:

Unknown said...

Salam Kenal Muzai,

Cikgu Muzai ye :)

Boleh je join Cabaran Blogging ni...takde timeline pun... best time takde2 idea nak mengarang tu kan hehhee

http://jihapimpom.blogspot.com/2014/09/cabaran-30-hari-blogging-jom-join.html

Unknown said...

bestnyer kek tu. hihik

Unknown said...

Follow done
Thanks yer follow blog saya...
Cantik blog awak..

ridoma said...

Sedapnya tengok kek tu, terliur pak cik.
Terima kasih kepada semua yang meluangkan masa di laman kami. Sokongan anda, masa depan anak2 kita hari ini.

KUFAZ said...

saya setuju ngan Mama Myja.. kek tu nampak sungguh sedap! hahaha..

mohon tumpang:


Ye.. seperti yang dijanjikan, saya telah post Segmen pertama saya di blog dan harap anda semua dapat join.
Harus lekas kerana segmen ini menawarkan Hadiah sehingga RM100 cash bagi pemenang.. Cepat2!


terima kasih di atas sokongan anda semua blogger!

http://www.kufazuke.com/2014/09/segmen-kufazuke-show-ini-adalah-aku.html