Post Terkini

Friday, November 21, 2014

Alhamdulillah.. menang cash




Berkisah pada entry di sini.. Pagi tadi buka dashboard tengok blogger suriana drop comment bagitau aku menang..So apa lagi terus g terjah blog emasputih..Thanks banyak-banyak sebab inform coz aku memang dah terlupa langsung.. Alhamdulillah aku menang cash RM50. Giveaway contest lazada by emas putih. Ada yang menang voucher lazada tapi aku terpilih untuk cash.. Rezeki rezeki.. Alhamdulillah sape nak bagi free RM 50 kan.. Sebabnya aku pun jarang sangat-sangat join giveaway ni.. Kalau rajin je.. Bak kata belalang dalam cite nujum pak belalang lakonan bad latiff ngan Allahyarham P.Ramlee.. Jarang-jarang..Memang sangat jarang la kan..

Banyak sebab aku jarang join contest.. pertama hadiah.. Bukan memilih, tapi kena tengok gak la apa yang ditawarkan.. Sebab sesetengah tu tawarkan hadiah yang aku tak perlukan dan tidak diperlukan. Sebagai contoh, kalau baju.. Kang tetiba menang, dapat baju belum tentu boleh pakai.. Sebab kat rumah ni ada QA aka Quality Analysis yang tentukan baju tu sesuai atau tak ngan aku..Hehe kang tersimpan je nanti dalam almari tu.. So better bagi peluang pada orang lain yang lebih perlu dan sesuai untuk join. Pastu kalau banyak sangat sponsor yang dia suruh like dan follow.. fb, twitter, instagram, memang aku x join dah.. Sebab aku tak berdaya weh nak like n follow banyak sangat. So aku cuma tengok jela walaupun kadang-kadang hadiahnya mengiurkan mata yang melihat.

Tapi contest emasputih syaratnya sangat mudah. So aku join n alhamdulillah rezeki memihak pada aku.. Thanks uzu empunya blog emasputih. InsyaAllah kalau ada lagi contest yg mudah syaratnye akak join ye. :)

2 comments:

AnneRaini said...

pergh menang cash tu...akupun xpernah menang pape cash.

Unknown said...

Tahniah...salam perkenalan...