Post Terkini

Wednesday, April 22, 2015

Shawl by stellaascarf

Assalamualaikum warga blogger sekalian.. Malam ni i bujang, so bolehlah nak mengupdate blog kejap.. Bantal peluk i berpergian untuk satu malam..  Ok nak cite pasal stellaascarf. Haha aku adalah model tak berbayar sebab tetiba perasaan cantik plak bila pakai shawl ni.. wakaka.. stellaascarf  dimiliki oleh adik aku.. so sesapa yg nak tengok bolehlah singgah ke ig dia stellaascarf..  dia juga pemilik ig hwanisbeauty. Bezanya hwanisbeauty kalau korang nak tempah beading boleh pergi ig yang ini.. Untuk shawl/tudung bawal silk boleh singgah stellaascraf. Stellaascarf ni baru je lagi ditubuhkan dan aku as a first user.. Komen aku??? Terbaik.. Kainnya lembut. Manik dia pun cantik shining nye.. I loikeeee..

ok nak share picture yg aku dah letak kat ig & fb..
shawl cantik
Pipiku yang semakin bulat
Ok dekat stellaascarf, dia jual shawl n bawal mcm yuhanis dalam cerita Hati perempuan tv3 tu pakai. Tapi yang bawal silk tu aku xbeli..So x bolehlah nak tunjuk kat korang kan.. tapi material tetap dari jenis yang sama. Setakat ni stellaascarf  jual offline je. So kalau korang bukak ig dia memang x banyak post pun.. Seperti aku cakap tadilah, baru saja ditubuhkan.. So sila2lah follow ig stellaascarf ye..

Nak tunjuk manik tu, tapi jauh sgt la plak..

pandangan belakang
ohh ye.. batu tu adik aku kata boleh adjust kalau nak letak kat muka.. tp aku x try lagi..  

so kengkawan, para visitor sekalian  do visit n follow ig stellaascarf ye..

ohh ye, kalau korang nak tempah beading ..sila jengah ke ig hwanisbeauty.. 

dannnn kalau korang nak tempah baju glamor plus wedding sila cari ig sitihudzma

aku berani jamin semua x mengecewakan.. sebab aku dah dapatkan khidmat ketiga2 mereka ini..

sekian...

No comments: