Post Terkini

Sunday, June 21, 2015

Salam Ramadhan

Assalamualaikum.. warga blogger sekalian.... Akhirnya... dapat gak aku mengupdate blog.. banyak betul cerita tertunggak.. Happy gila kau... sbb siang tadi baru beli broadband.. Huhu lupa nak gtau.. daku dah pindah rumah baru, tapi line kat sini hampeh sungguh la.. Handphone aku kalau masuk rumah asyiklah no service.. xpun emergency call only.. hampeh sungguh.. nak ambil UNIFI area ni dia belum cover lagi.. sadis ya amat...  Aduiii... banyak plak aku menceceh... sampai lupa nak ucap selamat berpuasa semua..selamat menjalani ibadah yang dituntut ni dengan sebaiknya..InsyaAllah...

Berbuka tadi makan apa korang?? Aku?? Nasi goreng sajooo..


Nasi goreng banyak lauk
Aku bagi nama nasi goreng meriah.. Hahaha..meriah tak???
Kasi close up sket... Hahaha tp sayang nasi adalah sedikit tawar.. Almaklumlah puasa.. x nak mengaku salah tu.. Mujurlah ada bahan yang boleh menyeimbangkan rasa iaitu...... sila tengok di bawah
Ikan masin berlada
Serunding sedap
So dengan adanya serunding sedap dan ikan masin berlada maka dapatlah menyeimbangkan nasi gorengku yang agak tawar tu.. Mujurlah kan..Hehe..



Selain kurma, ni pembuka puasa kami.. Rambutan.. Terliur weh tengok kat checkers tadi. so harus rembat barang seikat..

 Jam dah menunjukkan pukul 12.28 am.. so kengkawan jom tidur.. jangan lupa niat puasa ye.. Aku?? nak update sepost dua entry jap.. baru tdo.. En suami plak baru kuar ngeteh ngan member2 baru dia kat taman ni.. Byeeeee..

No comments: