Post Terkini

Sunday, August 7, 2016

Campak belakang : Beraya rumah sahabat lama

Raya dah habis oiii.. terpaksalah buat entry campak belakang.. Alkisah keinginan suami nak jumpa bff terlaksana juga.. Hari tu g umah abg ipar di Melaka singgah terus ke rumah anje & yana.. Anje ni senior aku masa kat aps.. Yana plak kawan somi masa kat teknik.. Kiranya aku cuma kenal laki aku nga anje.. Yana plak cuma kenal laki dia ngan laki aku.. Aku plak kenal yana masa majlis nikah aku.. Salute abis kat diorang berdua.. Majlis belah aku dia datang, majlis belah somi pun dia datang.. Yana pun memang baik orangnya.. Mesti student sayang kat dia.. Heheh.. Kalau aku, menyinga aje kejenya..

Mommy anak tiga dengan aku yan baru belajar jadi mommy
Si kecik dua orang ni sebaya je..

Nak dijadikan cerita baru 3 kali kitorang bertandang raya umah diorang.. Dan setiap kali tu yana mesti baru dapat baby.. dan setiap kali datang bersungguh2 yana & anje menghidang kitorang.. Thanks Yana & Anje.. semoga murah rezeki selalu...

No comments: